Eleccions a Consell Escolar

Avui dijous es celebren eleccions al Consell Escolar. Els pares i mares hem de escollir als nostres representants.

Nova Junta de l'AMPA

En la darrera assemblea celebrada el 21/10/2014 es va escollir una nova junta de l'AMPA

Junta Directiva (cursos 2014-2015 i 2015-2016)

Despedida Junta Directiva

Bona vesprada a tots i totes

Renovació Junta Directiva - Candidatures

En el document adjunt podeu trobar les candidatures per la renovació de la junta directiva de l'AMPA que s'hauran de votar a l'assamblea ordinària convocada el dia 30 a les 19:00.

Candidatures a la junta directiva

Convocatòria Assamblea AMPA Octubre 2012

Convocatòria Assamblea Ordinària

Venda de llibres / Venta de libros 2012-2013

• Només es vendran llibres als socis de l’AMPA.
  • La venda es realitzarà els dies dilluns 17, dimarts 18 i dimecres 19 de setembre en horari de 9:15 a 11h i de 15:15 a 17h (per la vesprada l’entrada serà per el pati de primària)

Calendari Escolar 2012-2013

Hola a tots, s'acabe de publicar el calendari escolar pel curs 2012-2013

En Educació Infantil i en Educació Primària les classes s’iniciaran el 7 de setembre de 2012 i finalitzaran el 21 de juny de 2013.

1. Vacances de Nadal: del 23 de desembre de 2012 al 6 de gener de 2013, ambdós inclosos.

Contra les retallades en Educació

Pots signar el manifest contra les retallades en Educació / Puedes firmar el manifiesto contra los recortes en Educación

Documento sobre los recortes en Educación

Us adjuntem un document que hem rebut de FAPA València sobre el decret de retallades en Educació.

Os adjuntamos un documento que hemos recibido de FAPA Valencia sobre el decreto de recortes en Educación.

Decreto de racionalización del gasto público en Educación

Decreto de recortes educativos por valor 3.000 millones de euros, que amplía la ratio de alumnos por aulas, aumenta la jornada lectiva del profesorado, limita la sustitución de bajas del profesorado, etc.  Decreto en PDF.

Contingut sindicat